417 כלי רכב שהורדו מהכביש נתפסו במבצע נרחב

בנצי לייזרוביץ No Comments on 417 כלי רכב שהורדו מהכביש נתפסו במבצע נרחב

417 כלי רכב "משטובה" – שהורדו לפירוק, נתפסו במבצע רחב היקף ע"י שוטרי מחוז ש"י ברחבי יו"ש

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שוטרי מחוז ש"י פעלו ביומיים האחרונים לתפיסת מאות כלי רכב שהורדו מהכביש, במסגרת מבצע עליו הכריז מפקד המחוז. לטובת המבצע הוקצו עשרות שוטרי תנועה, סיור, יס"מ ובילוש בשיתוף כוחות מג"ב וצה"ל במטרה לטפוס את אותם כלי רכב הנעים בכבישי יו"ש ומסכנים בצורה ממשית חיי אדם.

במהלך המבצע נתפסו 417 "משטובות" אשר הועברו למגרשים ומשם מרביתם נשלחו לגריטה. במהלך המבצע תפסו השוטרים מספר גררים אשר הובילו "משטובות" לתחומי הרשות הפלסטינית.

מהמשטרה נמסר כי כלי רכב מסוג זה הינם בגדר "פצצה מתקתקת" הנעים על הכביש ומסכנים את חייהם של ציבור משתמשי הדרך, במעורבותם בתאונות הדרכים, בפשיעה ובפח"ע ביו"ש.

אחד היעדים שנקבעו ע"י מפקד המחוז, ניצב עוזי לוי לשנת העבודה 2022 , הינו המלחמה בתופעת "המשטובות". מתחילת השנה, שוטרי המחוז מבצעים פעילות אכיפה אינטנסיבית במטרה לצמצם את השימוש בכלי רכב אלו בשטחי יהודה ושומרון. במהלך השנה נתפסו בפעילות מבצעית של שוטרי המחוז למעלה מ-2500 כלי רכב "משטובות".

המשטרה שבה ומדגישה כי נסיעה בכלי רכב שהורד לפירוק או שנאסר עליו שימוש- אסורה ומנוגדת לחוק. הנוהג ברכב מסוג זה צפוי לענישה. המשטרה תמשיך לפעול לשינוי תרבות הנהיגה, תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים.

מדיה: דוברות המשטרה



0 תגובות